Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Leiri, 22.07. - 28.07.2013 Kesärinne, Kesäleiri

edited January 1970 in Yhdistysasiat
Eli sana on vapaa koskien tulevaa kesäleiriä.

Comments

• Luvassa ainakin lisää Huoletonta Elämää, eli seikkailuja Jeevesin ja Woosterin maailmassa.
  • Mukaan tulevat ainakin Deathwatch ja molemmat Song of Ice and Fire -ryhmät (Hyrnen Suku ja Linnamäen Rastaat). Muitakin pelejä mahdollisesti, koska aikaa on.
  • Mukaan tulee varmaan paranoiaa ja luultavasti VIIC-peli.
  • Mukaan Rogue Traderia one-shot (3-5 pelaajaa), Deathwatchia one-shot (4-8 pelaajaa) ja Star Wars: Stormtroopers (4-8 pelaajaa). Rebel scum!
  • Heti maanantaina mestoilla. GIMME THE GOOD STUFF!
  • Viikolla vähän nihkeä tulla kun töissä 07-17, mutta viikonloppu onnistuu mainiosti.
  • Hmm, viikonlopun RopeCon verottaa väkeä jonkun verran, en ole itsekään vielä päättänyt, menenkö mieluummin KöysiConiin vai jäänkö leirille.
  • Itse olen paikalla vain ke-to, viikonloppuna menossa kuitenkin perinteisesti RopeConiin.
  • Ei kyllä ropeconia enää vanha jaksa, liian meluisa ja kuuma paikka, myöskään se miljardin animepeelon tuottama väentungos ei ole kiva.
  • Jos sää on hyvä, pyörähdän paikalla alkuviikosta. Sinne ja takaisin on juuri sopiva pyörälenkin pituus.
  • Taidanpa lisätä leirin pelivalikoimaan one-shotin Grey Knighteja kun tuli Daemon Hunter hankittua. Aika kovaa kamaa. 4-6 pelaajaa.
  • Henk. koht. historian ensimmäisen ajallinen symbioosi kesäleirin ja -loman osalta. Ajatuksena olisi vetää fantasiasettiä iltapäivästä yön tunneille muutamina arkivuorokausina, vaikka maanantaista alkaen.

Peliaika karkeasti ehtoolla 18->24-02 ja päivät kääpiövahtia. Viikon päästä varmaan palaakin jo mielellään työn lepoon. 
  • Mihis aikaan päivää leirille sopii tulla?
  • ei kyllä ole ehtinyt miettimään sukellusvenepeliä, mutta paranoiaa tulee mukaan.

• on 1374393150:

Mihis aikaan päivää leirille sopii tulla?

Se on se normaali klo 17 kun iloittelu alkaa.
  • Woohoo! Huomennahan on jo leiri!
  • Mites, voitaisiinko sopia etukäteen minä päivänä pelataan Deathwatchia niin tietää olla juuri sinä päivänä ajoissa paikalla. Ja saataisiin pelaajia paikalle myös.

• on 1374420959:

Mites, voitaisiinko sopia etukäteen minä päivänä pelataan Deathwatchia...

Eipä oikeestaan voida.
  • Ketään menossa jo huomenna suht ajoissa paikaille (ennen klo 19.00) jolta sais kyydin keravalta?

• on 1374434058:

Ketään menossa jo huomenna suht ajoissa paikaille (ennen klo 19.00) jolta sais kyydin keravalta?

Yo! Annan sulle kyytiä.

• on 1374426122:

on 1374420959:

Mites, voitaisiinko sopia etukäteen minä päivänä pelataan Deathwatchia...

Eipä oikeestaan voida.

Bugger.

• on 1374441557:

on 1374434058:

Ketään menossa jo huomenna suht ajoissa paikaille (ennen klo 19.00) jolta sais kyydin keravalta?

Yo! Annan sulle kyytiä.

<3

• on 1374393150:

Mihis aikaan päivää leirille sopii tulla?

Viiden kieppeillä olen ovia aukomassa.
  • Saatan tulla viikolla pyörähtämään leirille töitten jälkeen.
  • Fjuk, taisi jäädä Star Wars: Stormtroopers pois, ei vaan saanut aikaiseksi.
  • Keskeneräiset pelit ovat yhä hukassa.  >:( Tarvitsen lisää hyllyjä jotta saan kaiken paikoilleen. Sitten niiden on pakko tulla esiin piiloistaan.
  • Mie haluun pelaamaan Kentin GK:ta!  :-X

• on 1374624292:

Mie haluun pelaamaan Kentin GK:ta!  :-X

Täytyy katsoa ehtiikö sitä johtamaan kun on pelejä mitä pelata. Ehkä huomenna tai loppuviikosta.
  • Näillä näkymin olen pois leiriltä la-su. Ja toi kiinnostaa siis sen verran, että vaikka olisi joku peli, mihin mulla on hahmo, niin luultavasti skippaisin sen, ja tulisin GK:hon (tässä on nyt ollut aiemmilla leireillä aloitettuja jatkuvia pelejä joka ikinen leiripäivä, ja olisi kiva välillä pelata jotain one-off/uuttakin kamaa).

• on 1374624292:

Mie haluun pelaamaan Kentin GK:ta!  :-X

No niin, oma saldo taisi olla yksi horde, paha piispa, 3 - 4 bloodletteriä, onnistuin tekemään damagea bloodthirsterille ja yksi burnattu fate point.
  • Leiri omalta osalta valitettavasti ohi (ja tuntui, että meno vaan alkoi paranemaan leirin loppua kohti, eli vähän haikein mielin himaan lähdin). Aktiivista pelaamista, ja tuo viisi päivää oli sellainen aika, ettei kerinnyt pelaamaan läheskään kaikkea mitä oli ajatellut (esim. figupelit jäi kokonaan väliin, samoin Down in Flames, etc.), eikä puhettakaan, että olisi edes kerinnyt harkita pelauttamista itse jossain välissä. Tosin kävin kotona nukkumassa, joten varmaan noita figu/DiF hommia olisi voinut koittaa niin, että olisi jäänyt leirille nukkumaan ja laittanut vaan kellon aikaisin soimaan ja toki se saunominenkin aina syö peliaikaa (mutta en todellakaan valita!).
  • Ja tuo Bloodthirster GK:ssa oli kyllä yksi säväyttävimmistä holy fuck jutuista ropeissa piiiiitkään aikaan.
  • Huh, kerrankin voi sanoa, että on tullut pelattua ropeja niin paljon, että riittää. Maanantaina Mustiksen Deathwatchia, tiistaina Ramin Battlestar Galacticaa, keskiviikkona Kenkkilän Huoletonta elämää, torstaina johdin Grey Knighteja ja perjantaina Rogue Traderia. Nyt pelataan juuri Karin Cyberpunkia. Lisäksi tullut pelattua useampi peli DungeonQuestia, joista kaksi viimeisintä olen voittanut kun olen juuri ennen pelin loppua löytänyt umpikujassa salaoven.

Paljon on tullut pelattua, kohta pääsee kotiin lepäämään.

• on 1374891379:

Ja tuo Bloodthirster GK:ssa oli kyllä yksi säväyttävimmistä holy fuck jutuista ropeissa piiiiitkään aikaan.

Joo, oli tarkoitettu lähinnä vastukseksi mitä ei ehkä voi voittaa tai on ainakin hyvin vaikeaa. Ja olisihan se ollutkin jos olisi muistanut, että Bloodthirsterillä on myös kolmas hyökkäys ruoskalla. No, kaksi GK:ta joutui kuitenkin burnaamaan feittarin, oli se silti kova mölli. Unholy fuck indeed.

• on 1374957186:

on 1374891379:

Ja tuo Bloodthirster GK:ssa oli kyllä yksi säväyttävimmistä holy fuck jutuista ropeissa piiiiitkään aikaan.

Joo, oli tarkoitettu lähinnä vastukseksi mitä ei ehkä voi voittaa tai on ainakin hyvin vaikeaa. Ja olisihan se ollutkin jos olisi muistanut, että Bloodthirsterillä on myös kolmas hyökkäys ruoskalla. No, kaksi GK:ta joutui kuitenkin burnaamaan feittarin, oli se silti kova mölli. Unholy fuck indeed.

"Ysikasi...osuu!"
  • Oli kyllä kova leiri, tuli vaellettua niin zombien valtaamassa 1880-luvun New Yorkissa että Nigaraguassa ja tuotettua "tosi"-tv:tä vuonna 2020.

• Turnauskestävyyttä kyllä koeteltiin! Vuoden kohokohta on taas ohi, seuraavaa kertaa odotellessa...

Game of thronesin maailmassa sodat ovat leppoista meininkiä, tarttee vain katsella vierestä kun ritarit hoitavat sotimispuolen, ja välillä käydä vähän tekemässä jotain pikkuaskarta ja bylsimässä. "Hunajapojat" suosittelevat!

Bloodthirster taas ovat joitain sellaista, jonka kanssa en suosittele edes Grey Knight squadin käyvän kisailemaan.

Ja holy fuck Karin cyberpunk-seikkailu lauantaina oli rautaa, kruunasi kyllä koko leirin. Raw Network pisti pystyyn uuden kyttärealityshown lihaa ja huumeita säästämättä ja laadusta tinkimättä. Max Lawmaster, aika painua eläkkeelle! Kaupungissa on uusi sheriffi: KIKI KAWASAKI - lain kromikoura!

Sign In or Register to comment.