Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Valitse engine

edited January 1970 in Roolipelit
Olen väsäämässä Pentaan mutanttipeliä. Scifistelyä. Onko toiveita pelijärjestelmästä, että sillä olisi ehkä jotain käyttöäkin? Mulle Big Eyes, Small Mouth olisi loistavin, mutta noinkohan sitä kenelläkään muulla on?

Muita vaihtoehtoja olisi ehkä Feng Shui, Silhouette, mikä ettei Storyteller (ei se uusi mikälie laitos), Chaosiumin BRP ja ehkä joku muukin, mikä ei nyt tuu mieleen. d20 ei käy, en jaksa sitä statittamista ja säätämistä.

Comments

• Phoenix Command
  • Storyteller olisi ihan ok vaihtoehto. Ei ehkä paras, mutta miltei jokaiselta löytyy jokin Storyteller-pelien sääntökirja hyllystään.
  • Melkein laittaisin vain joko prosentit tai sitten arvosanat jos taitoja tms. tarvitaan. Eli "Mutantti Ukki, voimakas, nopea ja limainen. Erikoistaitona hukuttaminen rasvaan." En tiedä tarvitaanko sinänsä 34,2% osumatarkkuus M16 kiväärillä tms. Mutta se olenkin minä.

Tietty jos juoni kääntyy esim. väijytyksen varaan tms. lienee hyvä varoittaa pelinjohtajaa kaivamaan sääntökirjaansa jo etukäteen.
  • ST sanon minä, se on noista varmaan ainut minkä osaan tost-noin-vaan.
  • Eli siis niinkuin what Kentti said.
  • Jotkin universaalit ja yleispyöreät taikka sanalliset on varmaan parhaat. Ei tarvii ainakaan konversiosääntöjä jotta pystyy hyödyntämään.
  • Tässä mecha-aiheista juttua vääntäessäni muisitin pitkästä aikaa FUDGEN olemassaolon. Sitäpä siis tähän mutskujuttuunkin, luulen.
Sign In or Register to comment.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!