Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Pelataan 08.03.08

edited January 1970 in Roolipelit
Saataisko peliä pystyyn? ei jaksa dokata, ei olis ees rahaa siihen. Mulle käy melkein mikä vaan, ite pystysin tosta varmaan cyberpunkkia tai sabbattia pelauttaan. Lisäksi pari skenuviritelmää joille ei oikein systeemiä ole löytynyt mm. postapocalyptic settiä...

soittakaa mulle tai laittakaa tähän.

Comments

• tänään viellä nukkunu joku 20h putkeen sitten kävin keskustas ja huomen maken häät+Otto pojan risiäiset jossa olen Saatanan kummina. eivät päästäneet kirkkoon liittymään et oisin oikeeks kummiks kerenny. eli ei kai pääse mutta se saattaa viellä hovissa muuttua.
  • Kiinnostas vitusti mutta mulla on jo viikonloppu buukattu täyteen. :x
  • Kyllähän tuo peli kiinnostaisi kun näyttä siltä ettei normi la peli toteudu.
  • ok, yks pelaaja ainakin. Soolopelikin onnistuu, tosin lisäsakki ei pahitteekskaan olis.
  • Sorry, Olinkin vain tietokatveessa. Huomenna on jo peli. :?
  • däng vähän hiljaista on :x ...
  • Pelattiin! Hyvin meni!
Sign In or Register to comment.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!