Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

25/26.12

edited January 1970 in Roolipelit
löytyisikö kiinnostuneita kokoontumaan johonkin keravan tietämille pelaamaan vaikka munchkinia, dalmutia tms, vai aikooko kaikki viettää joulunsa sukulaisten tms parissa (mitä siis yritän itse välttää...)

Comments

• Sukuloidessa menee noi päivät.
  • Mulla saattais olla aikaa jompana kumpana päivänä pelailla.
  • Voishan se olla kiva jotain pelailla välipäivinä, vaihtelua hyvin sukuloinnille :) Tosin kumpaakaan peliä en ole pelannut mutta oletan että se ei ole ongelma? :D

Count me in!
  • molemmat on helppoja, tosin munchkinin löytyminen riippuu siitä onko sitä turun fantasiapeleissä kunhan sinne vain tänään kerkiän.

paikka jos jollain on tarjolla niin olisi bonusta ^^
  • Noh hätätapauksesa mulla on edelleen tää 29 neliön lukaali keravan kannistos jonne mahtuu X määrää innokkaita pelaajia :D Mut varmaan jollakkin on tarjota isompi paikka?
  • Kyllä varmaan molemmat päivät voi pelata. Tanjalla on kait paras paikka, mutta kyllä täällä tai The:lläkin voidaan mättää. Ja multa löytyy myös muita pelejä kaapista.
  • nyt löytyy sekä munchkin ctulhu että munchkin quest - the board game.

25.12 ilta sopinee miulle parhaiten, kunhan kerkiän käymään sukulaiset päivällä läpi. 26.12 myöskin tosin täytyy keritä töihin turkuun keskiyöksi.
  • 25.12 iltakin käy, täällä kämpillä on varmaan silloin tilaa.
  • Okei. Pelataan siis Tanjalla 25. illalla. Otan jotain pelejä mukaan, toiveita saa esittää.
  • Selvä, mull ei oo mitää peli-ideoita. Kyyti ois tarjolla taas keravalta määränpäähän (koivukylä/korso?) Soitellaan vaikka sit 25. päivä
  • miten määritellään ilta? ^^

että tiedän mihin aikaan jätän sukulaiset...

• miten määritellään ilta? ^^

että tiedän mihin aikaan jätän sukulaiset...

Ei kai se niin tarkkaa ole.
  • Voisin kanssa potentiaalisesti tulla paikalle kun olen nyt täällä kotikotona keravalla odottelemassa lapiota ja doctor whon jouluspesiaalia ;)

• Voisin kanssa potentiaalisesti tulla paikalle kun olen nyt täällä kotikotona keravalla odottelemassa lapiota ja doctor whon jouluspesiaalia ;)

OK. Aloitellaan klo 17-18.
  • :-) Kiitos mukavasta pelailusta kaikille paikalle tulleille!
  • Kivaa oli =) Uudestaan taas pian?

Joo!

Joo!

Juu, täytyy uusia pian. :-) Mä jäin ihan koukuun siihen munchkiniin, sitä olis kiva pelata lisää!
  • enemmän syitä tulla käymään pk-seudulla kun kerran on hyvää munchkin seuraa odottamassa ^^

• enemmän syitä tulla käymään pk-seudulla kun kerran on hyvää munchkin seuraa odottamassa ^^

Jee me ollaa hyvää munchkin seuraa :D
  • Eli hävisitte aivan vitusiti? :)
  • Meinaatko että olen huono häviäjä? ^^ ekan erän tosin voitin, niinkuin kunnon pelinomistajan kuuluukin *giggles*
Sign In or Register to comment.