Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.
Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.
Seloste on luettavissa täällä
Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.
Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.
Käyttöehdot ovat luettavissa täällä
Mitäs pelaat tietokoneella...?
Comments
Ja niinkuin ehin jo Nygrenille sanomaan, niin vaikka ois pelit lyhtenyneet kuinka, niin 7 on silti sellanen määrä mitä pelataan jotain online java sudokua, eikä oikeeta ihmisten peliä.
Mutta kyllä, nykyään ne ovat lyhyempiä.
Täytyy tietysti muistaa että mä olen tippunut kehityksen kelkasta niin hyvin, että Combat Missionitkin tuntuu vallankumouksellisilta.
Tässä vaiheessa tuntuu kohtuu vapaamuotoiselta, eli voi juoksennella minne tahansa ja ampua tai puhua tai hiipiä, ihan miten tykkää. Ja onhan toi nyt pirun siistiä toi post apocalypse meininki.
Muutenkin vaikuttaa kyllä aika onnistuneelta peliltä, näin nopean arvion perusteella.
paljon bugeja/ärsyttäviä vikoja mutta ehkä parin päivityksen jälkeen jotain pahimpia källejä korjataan.
Mut ihan hyvä peli kuitenkin.
Jos ette ole vielä tutustuneet esim demolla ni kannattaa kokeilla, kohtuu huonollakin koneella vielä toimii ja hyvä imu pelissä.
http://www.taleworlds.com/
BBC News, 24.3.2009
OnLive [...] promises to deliver on demand video games via the cloud to the PC, Mac or TV.
The innovation behind OnLive rests in its video compression technology which instantly streams video via the internet so that it appears "effectively instantaneously."
The reality is that all the heavy lifting is done by remote data centres that can be up to a thousand miles away while players use a simple PC or TV hooked up to a broadband connection.
So far ten publishers have signed up to provide titles for OnLive. They include familiar names like Atari Interactive, Electronic Arts, Ubisoft, Take-Two Interactive Software and Warner Bros.
The service will be available later in the year and charge a monthly fee.
Koko artikkeli:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/7962180.stm
Pelit pyörivät tehokkailla palvelimilla palveluntarjoajalla isoissa konesaleissa.
Kotiin tulee vain tyhmä "pääte" johon liitetään syöttölaiteet.
Tarpeeksi halpana tulee saamaan tuulta alleen, mutta vaatii TOIMIVAN nettiyhteyden.
Palvelun osoite: http://www.onlive.com/
(e71 puhelimeenhan voi sen asentaa jos haluaa... wowia kokeilin e71:llä ja hyvinhän se toimi...)
http://www.youtube.com/watch?v=RaFKcHKlhqk&feature=PlayList&p=DE9B963DC8628119&playnext=1&playnext_from=PL&index=5
http://www.youtube.com/watch?v=J6yShu3mHp0&feature=PlayList&p=DE9B963DC8628119&index=11
Ja muutenkin on hyvät musat, esim tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=Xfhc7PPbDU0&feature=PlayList&p=DE9B963DC8628119&index=6
cares if this song is gay,i like it and..HELL!
its badass and hardcore
Badass and hardcore tosiaan... biisi kuulostaa siis lähinnä huonolta XL5-kloonilta.
Ei tartte sanoo muuta...
Hyvä räiskintä, kontrollit toimii ja kameran kanssa ei ole pahemmin ongelmia. Muutenkin hieno meno.
Mutta kesto on maksimissaan viisi (5) tuntia. Ton pystyy pelaamaan läpi yhdessä illassa sisältäen uuden pelin opettelun. No eipähän ainakaan ehdi kyllästyä.
Wiki: Depending on whether you beat the game on the PC or the console version of the game, the ending differs. On the console, it ends with Wesley killing The Immortal while on the PC; it ends with the bullet missing The Immortal's head and Wesley urinating in his face.
Saatanan bethesda softworks!!!!
Ehdotonta eliittiä: lähes kaikki Nintendon julkaisemat (diggasin Paper Mariota ja Mario Galaxyä, Bros Brawlia ja Olympicsiä sekä Kartia), lisäksi bändipelit ovat aivan kiimaisen hyviä - varsinkin kun sen kaupan voi modata maksuttomaksi (kaikki harvinaiset ovat siellä), eli Guitar Hero III, Guitar Hero World Tour, Rock Band 2 (ykkösen biisit saa siirrettyä, samoin lisädiskin), The Beatles: Rock Band, Guitar Hero 5.
Ne pikkupelit joita saa shopista (tai netistä jos on Home Brew kanava asennettu) ovat ässiä: Glob rakentelupeli, alkuperäinen Super Mario ja miljoonat retropelit ovat varsinkin Arcade ohjaimella parhautta.
Skate on hauska pelattava Wii Fit boardin kautta.
Bust-A-Move on hauska jos ei edellisiin 100 osaan ole kyllästynyt.
Zelda on hauskaa seikkailua jos siitä pitää, Metroid Trilogy on toki kovaa kamaa, itseä hämää ohjailu.
Pari Resident Eviliä kokeilin mutta se ei vieläkään ole (Biohazardista saakka) mun juttu...
Kaikille ilkeille: Wii emulaattori toimii muuten helvetin hyvin sekä windowsissa että mäkillä... itseasiassa PAREMMIN kuin itse konsoli (Mario Galaxy 720p = aika kova kokemus).
Wii Sports ja Sports Resort ovat perkeleen kovia partypelejä, vaativat vaan läjän ohjaimia (Verkkokaupasta saa alkuperäisiä Ahvenanmaalta kannettuna ja Konsoli-kaupasta Kampista klooneja halvalla).
Mario Galaxy on varmaan hauskimpia mario pelejä mitä on.
Tosin ei hirveän vaikea ja jos juokset läpi etkä esim keräile tähtiä niin menee aika nopeasti.
Metroideissa on helvetin makeita juttuja ja hyvä fiilis, tosin ohjaus vaatii kyllä vähän tottumista, mutta ei se paha ole.
Ja Zelda on aina ollut vaan kuningas.
Lisäksi sai valita, että tappaako maailmasta kaikki jotka ei ole arjalaisia.
- "Hei, sähän oot säteilynkestävä mutantti, mees hoitaa homma".
- "En saata!"
- "Hei mitä nyt vittua, mä kuolen jos mä meen tonne, eiks riitä että mä oon pelastanut koko helevetin joutomaan?"
- "Se on sun kohtalos."
- "BIG FUCK YOU TO YOU, TOO!"
Olipas vaikea tehtävä äsken.
En tiedä mistä kiikasti mutta mut havaittiin ihan koko ajan. Ei tullut hiippailusta mitään. Kuoltuani kerta toisensa jälkeen päätin vaan koettaa suoraa rynnäkköä, vaikka se ei ollut ihan mission objectiven mukaista toimintaa.
Noh, tulos ratkaisee, vihollisen huoltolinjat on katkaistu.
Omia ei edes menetetty, vaikka voisi luulla että neljän miehen rynnäkkö vihollisen polttoainejalostamoon on vähän tyhmä ajatus, varsinkin kun johto veti harhauttavan osaston pois heti kun viholliset havaitsivat mun osastoni, what the fuck is that all about? Olis voinu tukea vähän!
Assassin's Creed 2.
Tänään pelannut noin 15 tuntia yhdellä istumalla ja taidan mennä jatkamaan vielä kuhan saan vähän nesteytettyä välissä.
Liikkuminen toimii hyvin, mä pääsen poikkeuksetta sinne minne haluan, niin pysty kun vaaka suunnassa. Toi talojen seiniä kiipeilykin on aika makeeta, melkolailla jokapaikkaan voi kiivetä. Toisinaan putoaa alas jostain pirun korkealta ja menehdyn, mutta sitä en laita pelin piikkiin, koska mulle käy niin kaikissa peleissä.
Lisäksi kamerakin toimii kohtuu hyvin. Ne kerrat kun se kääntyy pakosti johonkin tiettyyn suuntaan niin se on sellainen suunta josta oikeasti näkee mihin menee. Ehkäpä enemmän ongelmaa on sillon kun se seuraa normaalisti, esim hevosella ratsastettaessa ylämäkeen kamera ei tajua kääntyä niin että näkis eteensä. Aika pieniä ongelmia kuitenkin.
Taistelu on kivaa, varsinkin kaikilla eri aseilla olevat useat lopetusliikkeet on hienoja.
Olen puukottanut kolmea jätkää ennen kuin yksikään ehti kaatua maahan ja kerran tapoin yhen tyypin harjalla!
Tehokkain ase tuntuu olevan ne perus salamurhaus-hihapiikit, mutta eniten tykkään ehkä vasarasta. Karuimmat lopetukset olen tähän mennessä nähny varmaan keihäällä, vaikka edes miekoilla ne ei ole tylsiä. Suurta hupia on myös heitellä kattovartijoita alas katoilta väkijoukkoon.
Aika paljon vielä aseita näkemättä kokonaan, eli lisää hyvyyksiä luvassa.
Tässä vaiheessa kun on saanut vähän paraneettua kamoja, hipareita ja taitoja niin meno alkaa olemaan kohtuu helppoa. Toivottavasti ei käy pidemmän päälle tylsäksi kun kaikki vaan delaa heti.
Hetken aikaa oli kummallista kun omassa kaupungissani päivitin tietenkin ekana sotilasparakit ja bordellin, niin kaikki jotka tuli vastaan oli sotilaita tai horoja, noin yksi viidestä ihmisestä kaupungisa oli "siviili". Vaikeutti taskuvarkauksia koska vaan normaalit ihmiset jostain syystä kelpaa siihen.
Juoni vähän ihmetyttää. Perus epic salaliitto meininkiä, mutta MIKSI ihmeessä tohon on sotkettu mukaan nykyaikaa (jollei jopa lähitulevaisuutta, en ole ihan varma) kun peli sijottuu muuten 1400 luvulle? Idea on se, että se sama salaliitto jatkuu vielä nykyäänkin, ja kaikki noi tapahtumat on ikään kun flashbackejä. Sitä modernia peliä kesti ehkä joku 5 min jonka jälkeen siihen ei ole palattu mitenkään muuten kun satunnaisina kommentteina ja sitten toi ihme järjestelmä mihin tiedot tossa pelissä ingame tallentuu. Katotaan tuleeko lopussa joku finaali nykymaailmassa.
Miks ei voi vaan olla 1400 ihan ilman mitään kikasteluja? En ole pelannu sitä ekaa osaa, mutta siinä oli kait sama juttu, paitsi 1100.
1100 kiinnostais oikeestaan vähän enemmän kun 1400 mutta nyt ei voi enää pelata sitä kun on jo saanu maistaa kakkososan ihanaa kehitystä.
Ehkä tässä on vähän sitä, että muut viholliset odottaa kun yks saa selkäänsä.
Mutta mitenkäs muut Wiin pelit? Löytyykö fiksua tarjontaa ja toimiiko ne noin pelillisesti vai kannattaako Wiillä vain joogata ja leikkiä laskettelua?
Mutta heeeelvetin hauskaa.
Näin tossa joku päivä kaupassa Wii Sniper ohjaimen, joka on siis kiikaritähtäimellä ja bipodeilla varustettu kivääri. Siis kuin siistiä se on?
Viissiin yhtä siistiä kuin mulle NHL lätkäpeli Wiille missä tulee jääkiekkomaila mukana. ;D
Ensinnäkin, onko joku tehnyt niin onnistuneesti softamodauksen, että osaisi siinä opastaa...
Ja toiseksi, taitaa olla Ihralla Apple tuotteita käytössä, kun tuollainen päivämäärä on jäänyt...
Softamodaus on joko törkeän helppoa tai helppoa, riippuen mikä versio softasta sulla on Wiissä sisällä ja minkä siihen haluat (ja pelaatko japsipelejä, tarvitsetko usb-instrumentteja). Suurin ongelma on löytää sopiva peli ja kiintolevy joilla aloittaa, varsinkin kiintolevyt ovat aika nihkeitä (pääosin koska niissä on virransäästöominaisuuksia joita ei saa pois päältä tai ajuriosioita joita ei voi poistaa). SD-kortillakin pärjää, mutta siihen ei saa NAND emulaattoria toimimaan kunnolla (ja vanhemmat pelit ei tue SDHC) ja kiintolevyiltä käynnistettäessä pelit toimivat reeeeeilusti nopeammin (kopioiduissa levyissä max 4x nopeus, alkuperäisissä max 8x).
Itsellä on modpiiri joten en joutunut tuota tekemään mutta noi valmiit paketit ovat aika helppoja käyttää mitä kavereilla ollaan noita tehty. Vie sen 1-2 tuntia. Mutta sen jälkeen voit valita että pelaat peliä x kiintolevyltä käyttäen 4.3Japani-versiota jossa tuki bongo-rummuille.
Aloin pelaa uudestaan monen vuoden jälkeen jostain syystä.
Nyt ei kun odottelemaan että aikaa kuluu tarpeeksi niin luultavasti parin vuosikymmenen päästä ilmestyy Shadow of Fukushima lisäosa.
Ridge Racer Unbounded - Sneak Peek
Go, Joonas!
Witcher 2: Assassin of Kingsiä odotellessa, tietty.
Dota tyylinen ilmainen sankarin kehitys ja oman tiimin voittoon tähtäävä nopea tempoinen peli. Sankareille voi jos haluaa ostaa uusia skinejä oikealla rahalla, pelaamalla saa pisteitä jolla voi unlockata mieleisensä sankarin, sankareita jotain 50 erilaista ja niistä pelattavissa aina viikon välein on n 10.
http://www.tdbsoft.com/
Tulipahan taas hakattua Barbariania pitkästä aikaa. Pelistä on leirilläkin puhuttu viime aikoina jonkin verran. Klassikko ja täysin ilmaiseksi! Niin Winkulle, Macille kuin Linuxillekin.
Saksalaisten tankeilla pelailen itse. Tietenkin.
http://worldoftanks.eu/
Tässä vaiheessa on tullut kokeiltua Warhammer 40,000: Space Marinen demoa Xbox 360:llä. Ensituntumalta Ultramarinen tie ork-laumojen halki, lävitse ja kautta tuntuu mukavahkolta, mutta saattaisi pidemmän päälle alkaa toistamaan itseään.
Lähitaisteluun valituksi tulleen Chainswordin ohella demossa on mahdollisuus valjastaa Bolt Pistol, Bolter, Stalker Pattern Bolter, Vengeance Launcher ja Frag-kranaatteja. Lisäksi, toisessa demon tehtävistä päähenkilön harteille kiinnitetään Jump Pack.
Demossa ohjastetaan Ultramarine-kapteenia, joskin valitettavasti vailla mahdollisuutta taisteluveljien komentamiseen. Kapteenia suojaa haarniskan lisäksi hetkellisesti myös Iron Halo-voimakenttä. Vahinkoa voi karistaa pois tainnuttamalla vihollisosapuolen lähitaistelussa ja viimeistelemällä kohteen ... sahamiekalla.
En ole pelannut oikeastaan mitään tietokone/konsolipeliä vuosiin kunnolla, mutta nyt ensimmäisen tehtävän jälkeen pitänee pelata koko peli läpi. Harmi vain, että mun koneessa on vuosi sitten uutena alle 40 euroa maksanut "näytönohjain", joten joutuu pelaamaan aika minimiasetuksilla. Mut on se aika hieno peli, tosin hemmetin paljon on toimintoja ja nappuloita eikä aina oikein tunnu käskyt menemään läpi. Katotaan nyt miten kauan innostus kestää.
Video pätkien perusteel mitä olin kuolannu ni peli vaikutti mageelta joten päätin sit ostaa sen steamin kautta. Noh alku on siisti karut hahmot jotka on kaikille täysiä mulkkuja. Sit ku peli alkaa ni NPC:t on ihan ääliöitä jotka antaa tehtäväksi esimerkiksi nallekarhun tai kaulakorun hakemisen tehtäväksi zombie apocalypsen juuri alettua. Parasta tässä on että kun viet sen nallen sille naiselle joka puhuu kuin retardi/lapsi mutta näyttää 20 vuotiaalta bikini mallilta (koska pelissä ei ilmeisesti saa näkyä lapsia koska sehän ois liian kauheeta jos ois lapsi zombei) niin saat palkkioksi blueprintit uuteen aseeseen!?
Näitä aivokuolleita NPC:tä ei voi edes rankaista sillä että et suostu tekemään niiden tehtäviä tai main plot ei etene. Tekis vaan mieli avaa ovet ja päästää zombit sisään tai tappaa ne NPC:t itse mut ei onnistu. Kaiken huippu on että pelin perus zombie jos kaataa sun hahmon nurin niin ne vaan kääntyy pois ja etsii jotain muuta syötävää ja antaa sulle hyvin aikaa nousta sieltä ylös jotta voit yrittää tappaa niitä uudestaan.
Ei tätä voi kyllä suositella kenellekkään!
Ehkä maailman rentouttavin ja jumallisin peli. Aivan uskomaton tunnelma, ihan kuin oikeasti olisit jäällä pilkkimässä. Äänimaailma on realistinen ja erittäin hyvälaatuinen. Kannattaa ihmeessä kokeilla jos vaikka saisin sen kahden kilon kuhan sieltä järvestä.
Mutta positiivista oli se että jokainen Fallout: New Vegaksen lisäpaketeista oli täyttä rautaa, vaikka kyllä oli tokalla niistä selvä perässähiihto muihin nähden, kun oli ainoa jota ei suunnitellut ja kynäillyt Chris Avellone. Tosin viime aikojen paras peli mitä on tullut on aivan pystyyn uutuudenkarhea Batman: Arkham City. Nahkahiirimies vetää kaikkia viime pelin ongelmia turpaan olan takaa ja näyttää Cole-pellelle että kyllä mies lentää kun vaijerilla vetää.
Hyvä loppuvuosi on kyllä pelipisneksen yleisesti paskasta tilanteesta huolimatta. Eidos Montreal teki kaikkia odotuksia vastaan kelpo jatko-osan alkuperäiselle Deus Exälle, SNK sai julkaisijan King of Fighters kolmelletoista, ja ArcSys on pukkaamassa uutta versiota BlazBluesta ulos.
Muuten CIV V ja yhden kaupungin taktiikalla kikkailu on ollut hauskaa. Bike Baron, GTA China Town Wars ja Pinball Fantasy iPhonen peleistä ja XBOX360 pelkästään Madden 11. Wiillä Zumba, Rockband 3 ja silleen... (oikeilla rummuilla + keyboard).
Rocksmithiä odotan kuin kuuta nousevaa, on vain x360 region lukittu
Mitään muuta ei enään tarvita.
Itse olen pelaillut King of Fighters XIII:tä nyt kun tuli pois Nousevan Auringon kolikkopeli-halleista. Aivan loistavaa kamaa, parasta mättöä aikoihin, pieksee sellaistakin kovaa vanhaa peikkoa kuin Street Fighter 3:sta kuin vierasta sikaa. On se kyllä ihme juttu että Capcomin tappelupeli kama näyttää ja kuulostaa nykysin paljon kehnommalta kuin reilut kymmenen vuotta sitten, ja nykysin nälkätyöläis-kilpailijat tekee kaiken paremmin (no okei, Midway elää kultalusikka suussa Warnerin kapitalistisessa povessa).
'Nuff said.
Ei sittenkään ole nuff said. Tämä on nyt se WoWin tappaja jota on odotettu ja jonka tulemisesta ovat ennustukset kertoneet. Peli on kaikkea mitä toivottiin ja enemmän, ehdottomasti kokeilemisen arvoinen jos on yhtään kiinnostaneet mörpit, Mass Effect, Star Wars tai KOTORit. Ainoa miinus tulee ajankohdasta vanhan tasavallan aikana, jos ei ole kahlannut koko Extended Universea läpi (niinkuin esim. minä en ole) vaan StarWarsius perustuu enemmän niiden oikean kolmen leffan kultinomaiseen fanittamiseen, niin ajankohta useita satoja vuosia aikaisemmin ei juuri yhtymäkohtia sisällä. Välillä pelissä meinaa olla sellainen "Mass Effectiä Twilekeillä" -meininki, joka ei tietysti ole huono juttu sekään. Mutta kun salakuljettajahahmolla saa ensimmäistä kertaa oman aluksensa (takaisin) pitkän jahtaamisen ja seikkailun jälkeen, on hangaariin kävellessä tunnelma lähes uskonnollinen. Alus on nimittäin Corellian Light Freighter SX, jonka suora jälkeläinen on uuden tasavallan ajan YT-1300 -malli (Millennium Falcon). Kun istuu kaverin kanssa aluksen olohuoneessa ja katselee nuoren jedin harjoittelevan valomiekan kanssa, alkaa tulla tippa sekä linssiin että muualle.
Olette täysin oikeassa, ystävä hyvä... paitsi että olen paha.
http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars:_The_Old_Republic
Myös sarjakuvat ja RPG-lisäosat, jotka käsittelevät Ancient Republicia, sijoittuvat tuhansia vuosia ennen episodeja 4-6. Sarjakuvat olen aiheesta lukenut ja suosittelen niitten lukemista vaikkei tätä mörppiä pelaisikaan, on ihan hyvää kamaa.
Naispuolista twi'lekkiä, eikö?
Veikkaan kyllä että kyseessä on lihava miespuolinen twi'lek joka puhuu Italia-Amerikka aksentilla
SWTOR on käsittääkseni 3rd person -peli? Jos vaihtoehtoina on tuijottaa ruudulta kymmenien tuntien ajan joko a) digitalisioitua naisen perää, b) digitalisoitua miehen perää, niin minä en ainakaan näe kuin yhden realistisen vaihtoehdon. ::)
A man's ass!