Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.
Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.
Seloste on luettavissa täällä
Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.
Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.
Käyttöehdot ovat luettavissa täällä
Kesäleiri, Kesärinne, 23.-29.07.2012
The user and all related content has been deleted.
Comments
Fiendish agents of Falkenberg (joku arkipäivä jolloin Taija pääsee leirille varataan tähän)
Rolling Thunder
Traveller bootstrap-seikkailu (max. 4 pelaajaa)
Seikkailu satunnaisille sankareille
Mighty Empires (1st ed.) kuudelle pelaajalle (lautapelimegasessio)
Fabaan kiljoona gobboa ja örkkiä
Tosin varmaan vain vuorokaudeksi, max kahdeksi ja nekin jossain to-su välillä koska vaimo aloittaa työt ja joudun viikot palvelemaan kotirintamalla, mutta kuitenkin! (Ja ennen kuin ehditte edes ehdottaa; ei, en ota lapsia mukaan jotta pääsisin koko viikoksi leireilemään.)
Täytyneekin muuten tarkistaa olenko muistanut maksaa tämän vuoden jäsenmaksua, ettei tule kuokkaan heti kynnyksellä.
It's a miracle!
Praedoria.
3-6 pelaajaa, hahmot hieman alkuun autettuja, jottei mene koko päivää/iltaa hahmontekoon.
On mahdollista, ettei seikkailua selvitetä yhden illan/yön aikana, joten parina iltana tätä ehkä rullataan.
Alustavasti yhtenä iltana värkätään hahmot, ja itse pelisetti pe+la-iltana tai jotain siihen suuntaan.
Kuvio voi vielä elää, riippuen mahdollisista vapaista ko. viikolla.
Juu.
Faban puolella mulla on mukana Tomb Kingit joilla olen menossa conin turnaukseen la-su. Maalailen niitä leirillä myös. Otan vastaan harjoitusmatseja ETC-kompeilla joilla turnauksenkin ottelut otetaan. 2400 pistettä toi suurimmalle osalle olisi. Tässä olisi ne compit:
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic.php?f=18&t=102122
Tuukka
En ole siis vielä edes lukenut Faban sääntöjä kokonaan, eli jos joku vaan uhrautuisi meikän kanssa sellaiseen väännetään rautalangasta ja selitetään mitä milloinkin tapahtuu ja miksi Faba-peliin, niin se olisi oikein jees. Mulla ei ole hajuakaan monenko pisteen edestä mulla noita demoneita on, mut varmaan ainakin joku 2000pts?
Mainittakoon, että yritän houkutella pelikerholaisia piipahtamaan leirille, että meillä saattaa olla jossain vaiheessa vierailijoita.
Ja toiseksi onko Maanantaina kyytiä leirille mihin mahtuisin?
Mun 40k ei ole vielä tullut, joten keskityn Fabaan. Laskeskelen tänään miten ison armeijan saan kasaan ja voin sitten pelailla sillä useampaakin vastaan. Otan myös kiinnostuneita viherille puolelle jakamaan johtovastuuta.
Meidän autolla varmasti pääsee, soittele ma niin sovitaan tarkemmin! Petsku menee hyvissä ajoin, kun meilläon Kesärinteen avaimet, toivottavasti eioo estettä tulla suht. ajoissa?
thanks, ei haittaa yhtään olla leirillä aikasin
Mulla olisi noita vanhoja epicejä, joilla kiinnostaisi pelata.
Onko mahdollista, nykyisiä sääntöjä kun en tunne?
Tiistaina triumviraatti hoiteli tärkeitä asioitaan Mustiksen Rogue Traderissa ja keskiviikkona paukutettiin 1400+ magnitudea hordea Maneaterissa (plus 10 Venomtropea ja yksi iso uusi mölli)! Huh! Ei ole koskaan tullut paukutettua noin että piiput on aivan kuumana. "I'm nearly out of ammo! Pass me your Bolter, Brother!" Eilen sitten johdin itse Deathwatchia missä pojilla oli luovimista ja diplomatioitavaa Iron Handien, Salamantereiden ja White Scarien kapteenien kanssa. Mutta invaasio lähti kuitenkin hyvin käyntiin.
Ja leiri vielä jatkunee vielä pari vuorokautta... Sugoi!!!
Ilma tosin oli vähän nihkeä ja täynnä ampiaisia.
Nyt on ihan naatti olo, tuntuu että on tullut leireiltyä. Parhautta se oli silti! Kuuden viikon päästä lisää!