Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Kesäleiri, Kesärinne, 23.-29.07.2012

edited January 1970 in Yhdistysasiat
The user and all related content has been deleted.

Comments

• The user and all related content has been deleted.
  • Meikäläinen saapuu myös tiistaina ja mukana on ainakin Maneater, Songs of the Lost Land ja Better the Lie.
  • Olen paikalla koko viikon ja peleistä mukaan tullevat seuraavat:
    Fiendish agents of Falkenberg (joku arkipäivä jolloin Taija pääsee leirille varataan tähän)
    Rolling Thunder
    Traveller bootstrap-seikkailu (max. 4 pelaajaa)
    Seikkailu satunnaisille sankareille
    Mighty Empires (1st ed.) kuudelle pelaajalle (lautapelimegasessio)
    Fabaan kiljoona gobboa ja örkkiä
  • Ha! Pääsen kesäleirille!

Tosin varmaan vain vuorokaudeksi, max kahdeksi ja nekin jossain to-su välillä koska vaimo aloittaa työt ja joudun viikot palvelemaan kotirintamalla, mutta kuitenkin! (Ja ennen kuin ehditte edes ehdottaa; ei, en ota lapsia mukaan jotta pääsisin koko viikoksi leireilemään.)

Täytyneekin muuten tarkistaa olenko muistanut maksaa tämän vuoden jäsenmaksua, ettei tule kuokkaan heti kynnyksellä.

• on 1342257590:

Ha! Pääsen kesäleirille!

It's a miracle!
  • Alkaa vaikuttaa lupaavahkolta kesäleirillä pelauttamisen osalta, tarjolla:

japas.jpg

Praedoria.

3-6 pelaajaa, hahmot hieman alkuun autettuja, jottei mene koko päivää/iltaa hahmontekoon.

On mahdollista, ettei seikkailua selvitetä yhden illan/yön aikana, joten parina iltana tätä ehkä rullataan.

Alustavasti yhtenä iltana värkätään hahmot, ja itse pelisetti pe+la-iltana tai jotain siihen suuntaan.

Kuvio voi vielä elää, riippuen mahdollisista vapaista ko. viikolla.

• Mites, leiri alkanee (vaikka maanantai onkin) suht normaalisti eli viideltä?
  • Pitää käydä leiri-perjantaina näyttämässä silmiä näköjään silmälääkärille, kuitenkin ilkeänä tökkää laajennustipat ja sitten voipi mennä leirille paluu myöhään :/

• on 1342556750:

Mites, leiri alkanee (vaikka maanantai onkin) suht normaalisti eli viideltä?

Juu.
  • Yritetään saada pelikerholta maastot ja parit pöytälevyt leirille. Ajattelin pelailla vähän enemmänkin figuilla. Uutta 40k edikkaa olis kiva päästä kokeilemaan. Maastoista löytyy kivasti öljytynnyreitä ja ammobokseja nyt, kun niille on annettu säännöt. Maastosettiin kuuluu myös paketti Aegis-seinää ja Bastion. Niiden mukana on figut upgradeille: quad gun, lascannon, radio.

Faban puolella mulla on mukana Tomb Kingit joilla olen menossa conin turnaukseen la-su. Maalailen niitä leirillä myös. Otan vastaan harjoitusmatseja ETC-kompeilla joilla turnauksenkin ottelut otetaan. 2400 pistettä toi suurimmalle osalle olisi. Tässä olisi ne compit:

http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic.php?f=18&t=102122

Tuukka
  • Niin sitä Fabaa olisi kiva päästä kokeilemaan. Tuskin lähden vielä 40k kutosedikkaan lainkaan messiin, vaikka sääntökirja jo tulikin, eli otan ilmeisesti vain nuo Faba-demonit mukaan.

En ole siis vielä edes lukenut Faban sääntöjä kokonaan, eli jos joku vaan uhrautuisi meikän kanssa sellaiseen väännetään rautalangasta ja selitetään mitä milloinkin tapahtuu ja miksi Faba-peliin, niin se olisi oikein jees. Mulla ei ole hajuakaan monenko pisteen edestä mulla noita demoneita on, mut varmaan ainakin joku 2000pts?
  • Ja oon siis leirillä mitä ilmeisimmin ma - to, eli se Faba mielellään noina päivinä, muuten jää meikältä väliin.
  • Lisäksi otan leirille Eclipsen mukaan. Saattaa olla, että ota myös epic armageddonin messin. Mulla on siihen kaksille nappulat eli tyranid swarmi ja ork warhorde eli biotitaaneja ja gargantteja! Luulen, että voisin demottaa sitä jossain vaiheessa. Ja joo PPP mä voin opettaa sulle faban. Demonien armeijakirja on mun mielestä sairaan kova. Selailin sitä taas juuri.

Mainittakoon, että yritän houkutella pelikerholaisia piipahtamaan leirille, että meillä saattaa olla jossain vaiheessa vierailijoita.
  • Loistavaa!
  • Yritän saada 2 uutta sielua tulemaan käymään tutustumaan leirille jos saadaan järjestymään haku Keravan asemalta vielä määrittelemättömänö päivänä ja kellonaikana.

Ja toiseksi onko Maanantaina kyytiä leirille mihin mahtuisin?

• on 1342701407:

Niin sitä Fabaa olisi kiva päästä kokeilemaan. Tuskin lähden vielä 40k kutosedikkaan lainkaan messiin, vaikka sääntökirja jo tulikin, eli otan ilmeisesti vain nuo Faba-demonit mukaan.

Mun 40k ei ole vielä tullut, joten keskityn Fabaan. Laskeskelen tänään miten ison armeijan saan kasaan ja voin sitten pelailla sillä useampaakin vastaan. Otan myös kiinnostuneita viherille puolelle jakamaan johtovastuuta.

• on 1342730833:

Yritän saada 2 uutta sielua tulemaan käymään tutustumaan leirille jos saadaan järjestymään haku Keravan asemalta vielä määrittelemättömänö päivänä ja kellonaikana.

Meidän autolla varmasti pääsee, soittele ma niin sovitaan tarkemmin! Petsku menee hyvissä ajoin, kun meilläon Kesärinteen avaimet, toivottavasti eioo estettä tulla suht. ajoissa?

• on 1342876459:

on 1342730833:

Yritän saada 2 uutta sielua tulemaan käymään tutustumaan leirille jos saadaan järjestymään haku Keravan asemalta vielä määrittelemättömänö päivänä ja kellonaikana.

Meidän autolla varmasti pääsee, soittele ma niin sovitaan tarkemmin! Petsku menee hyvissä ajoin, kun meilläon Kesärinteen avaimet, toivottavasti eioo estettä tulla suht. ajoissa?

thanks, ei haittaa yhtään olla leirillä aikasin :)
  • Oliko siis jotain Warhammer epikkiä ja sääntöjä?
    Mulla olisi noita vanhoja epicejä, joilla kiinnostaisi pelata.

Onko mahdollista, nykyisiä sääntöjä kun en tunne?
  • Erinomainen leiri oli. Harmi, että on jo omalta osalta ohi, tuntui todella lyhyeltä, vaikka olinhan minäkin tuolla maanantaista saakka ja lähdin vasta kun vuorokausi oli jo vaihtunut perjantaiksi.
  • Onpahan tullut leireiltyä ja vielä jatkuu! Väliraporttina alkaa jo hiukan väsyttämään, mutta ei se haittaa! Maanantaina koin ehkä absurdeimmat kohtauksen pelissä koskaan. Kenkkilän Miamiin sijoittuva peli, missä pelaajahahmot, jotka olivat tavallisia yhden kerrostalon asukkaita, löysivätkin yhtäkkiä itsensä dunskukomppaamasta. Ensin tehtiin hahmot epelipeli-systeemillä ja kun eteen lyötiin D&D 3.edikan hah!molomake, oli siinä hiukan ihmettelemistä kerrakseen.
    Tiistaina triumviraatti hoiteli tärkeitä asioitaan Mustiksen Rogue Traderissa ja keskiviikkona paukutettiin 1400+ magnitudea hordea Maneaterissa (plus 10 Venomtropea ja yksi iso uusi mölli)! Huh! Ei ole koskaan tullut paukutettua noin että piiput on aivan kuumana. "I'm nearly out of ammo! Pass me your Bolter, Brother!" Eilen sitten johdin itse Deathwatchia missä pojilla oli luovimista ja diplomatioitavaa Iron Handien, Salamantereiden ja White Scarien kapteenien kanssa. Mutta invaasio lähti kuitenkin hyvin käyntiin.

Ja leiri vielä jatkunee vielä pari vuorokautta... Sugoi!!!
  • Leiri oli kyllä mahtava, tuli niin ikään pelautettua pitkästä aikaa (paranoiaa) että pelattua hyviä pelejä!

Ilma tosin oli vähän nihkeä ja täynnä ampiaisia.
  • Lopuksi oli sitten vielä Kenkkilän Traveller, missä rekrytoitiin ja hankittiin miehistö nostamaan 1200-luvun teknologiaa käyttävä kansa Imperiumin teknologian tasolle. Viimeinen päivä pelattiin Jatan FR:ää ja silloin oli myös thunder & lightning ihan livenä. Aika jännä kokemus, pari salamaa iski oikein mukavan lähelle.

Nyt on ihan naatti olo, tuntuu että on tullut leireiltyä. Parhautta se oli silti! Kuuden viikon päästä lisää!
Sign In or Register to comment.